• Facebook
  • TikTok
  • Youtube
  • LinkedIn

L'Uzbekistan accoglie una mostra medica di successu chì presenta innovazioni d'avanguardia

mostraTashkent, Uzbekistan - I prufessiunali di a salute di u mondu sanu si sò riuniti in a capitale di l'Uzbekistan per participà à a assai attesa Mostra Medica di l'Uzbekistan, tenuta da u 10 à u 12 di maghju. L'eventu di trè ghjorni hà presentatu l'ultimi avanzamenti in tecnulugia medica è farmaceutica, attraendu un numeru record di espositori è visitatori.

Organizata da u Ministeru di a Salute uzbeku cù u sustegnu di partenarii internaziunali, a mostra hà avutu cum'è scopu di prumove a cuuperazione trà i prufessiunali di a salute, di rinfurzà i ligami cù l'istituzioni mediche mundiali è di prumove a crescente industria sanitaria di l'Uzbekistan. L'eventu, chì si hè tenutu à u Centru Internaziunale di Esposizioni di Tashkent, un centru d'avanguardia, hà presentatu una vasta gamma di espositori, cumprese e principali cumpagnie farmaceutiche, i pruduttori di dispositivi medichi, i fornitori di servizii sanitari è l'istituzioni di ricerca.

Unu di i punti culminanti di a mostra hè stata a presentazione di l'innuvazioni mediche indigene di l'Uzbekistan. E cumpagnie farmaceutiche uzbeke anu presentatu i so medicinali è vaccini d'avanguardia, riflettendu l'impegnu di u paese per migliurà l'accessibilità è a qualità di l'assistenza sanitaria. Si prevede chì sti progressi ùn solu beneficeranu a pupulazione lucale, ma ancu cuntribuiranu potenzialmente à l'assistenza sanitaria mundiale.

Inoltre, espositori internaziunali di paesi cum'è a Germania, u Giappone, i Stati Uniti è a Cina anu participatu à l'eventu, sottolineendu u crescente interessu per u mercatu sanitariu di l'Uzbekistan. Da i dispositivi medichi d'avanguardia à e tecniche di trattamentu avanzate, questi espositori anu dimustratu a so abilità tecnologica è anu cercatu potenziali cullaburazioni cù i fornitori di assistenza sanitaria lucali.

A mostra hà ancu presentatu una seria di seminarii è attelli cundutti da esperti medichi rinomati, chì anu furnitu una piattaforma per i participanti per approfonde e so cunniscenze è scambià idee. I temi trattati includenu a telemedicina, a digitalizazione di l'assistenza sanitaria, a medicina persunalizata è a ricerca farmaceutica.

A Ministra di a Salute di l'Uzbekistan, a Dr. Elmira Basitkhanova, hà messu in risaltu l'impurtanza di tali mostre per migliurà u sistema sanitariu di u paese. "Riunendu l'attori lucali è internaziunali, speremu di stimulà l'innuvazione, a spartera di cunniscenze è i partenariati chì cuntribuiranu à a crescita è u sviluppu di u nostru settore sanitariu", hà dichjaratu durante u so discorsu d'apertura.

A Mostra Medica di l'Uzbekistan hà ancu servitu cum'è opportunità per e cumpagnie di discute e potenziali opportunità d'investimentu in l'industria sanitaria di u paese. U guvernu di l'Uzbekistan hà fattu sforzi considerablei per mudernizà a so infrastruttura sanitaria, facendulu un mercatu attraente per l'investitori stranieri.

Oltre à l'aspettu cummerciale, a mostra hà ancu urganizatu campagne di salute publica per sensibilizà i visitori. Screening sanitarii gratuiti, campagne di vaccinazione è sessioni educative anu messu in risaltu l'impurtanza di l'assistenza sanitaria preventiva è anu offertu assistenza à quelli chì ne anu bisognu.

I visitori è i participanti anu espressu a so suddisfazione per a mostra. A duttura Kate Wilson, una prufessiunale medica australiana, hà elogiatu a varietà di suluzioni mediche innovative presentate. "Avè l'uccasione di assiste à tecnulugie rivoluzionarie è di scambià cunniscenze cù esperti di diversi campi hè statu veramente illuminante", hà dettu.

A riescita Mostra Medica di l'Uzbekistan ùn hà micca solu rinfurzatu a pusizione di u paese cum'è centru regiunale per l'innuvazioni sanitarie, ma hà ancu rinfurzatu a cullaburazione è i partenariati trà i fornitori di assistenza sanitaria lucali è internaziunali. Attraversu tali iniziative, l'Uzbekistan si posiziona cum'è un attore chjave in l'industria sanitaria mundiale.


Data di publicazione: 29 di ghjugnu di u 2023